top of page
Search

Hahó látogató!


2011-ben fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy kellene csinálnom egy weboldalt, amelyhez összegyűjteném a régi fotókat, újságcikkeket és minden tárgyi emléket, amely a Banchieri Énekegyütteshez kapcsolódik. Magamban el is neveztem „emlékhonlapnak”. Mivel már nem vagyok tagja az együttesnek és nem is igazán tudom, hogy létezik-e még aktívan ez a kis kamarazenei csoport (ami kamaszéveim és korai fiatalságom meghatározó eleme volt), így nem is volt szándékom hivatalos Banchieri weboldalnak felcímkézni.


A célom az, hogy megőrizzem elsősorban magam számára mindazt, amit megéltem a közel 25 év alatt és megpróbálom megmenteni, illetve digitális formában megörökíteni az utókor számára. Persze ha egyáltalán valakit érdekel ennek a “kisvárosi dalárdának” a története. Aztán tovább szőttem a gondoltaimat és úgy döntöttem, hogy amikor időm engedi le is írom az élményeimet, amiket a régi képek nézegetése előidéz bennem, random módon, mindenféle kategória és időrendi sorrend nélkül.


Leszögezem előre, hogy a saját szűrőmön keresztül fogom tolmácsolni a múlt eseményeit, amiket megosztok majd ebben a blogban, ezek a saját meglátásaim és nem pedig a Banchieri Énekegyüttes ars poetica-jához köthetőek. Bár a két dolog - a Banchi és én - nagyon nehezen elválaszthatóak egymástól, mivel nemcsak alapítótagja voltam e hat fiús csapatnak, de talán ki is jelenthetem, hogy meghatározó személyisége is. A honlap azokat az éveket öleli fel, amelyekben én is aktív tag voltam, vagy beugró énekes, vagy olyan eseményekről tudosít, amelyeken én is részt vettem.


Pont ezért adtam neki ezt a címet: “Az én Banchierim”


53 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page